Francesca Quinn, PI
Wanneer de verloofde van privédetective Francesca "Frankie" Quinn wordt vermoord, huurt zijn zus haar in om de dader te vinden. Frankie moet samenwerken met Wyn, de lokale rechercheur die aan de zaak is toegewezen.