Freaky Friday
Dr. Tess Coleman (Jamie Lee Curtis) en haar tienerdochter Anna (Lindsay Lohan) hebben één ding gemeen: ze denken overal verschillend over. Over kleren, mannen en Anna's passie voor haar rockband. Eén vrijdagnacht gebeurt er iets mystieks en worden ze wakker in elkaars lichaam. Tess gaat zaterdag trouwen, dus ze moeten dit ongedaan maken... en snel. Zullen ze elkaar nu beter gaan begrijpen?