Frida Kahlo
"Frida Kahlo, The Woman Who Gave Birth To Herself", een biopic die je uitnodigt om je emotioneel onder te dompelen in de stille en abstracte wereld van Frida. Waar we verder kijken dan haar leven als kunstenaar, of als echtgenote van haar grote meester, Diego Rivera. Dit is een duik in de donkerste diepten van haar pijn, angst en liefde.