Fukushima
11 maart 2011 veroorzaakte een van de krachtigste aardbevingen uit de geschiedenis van het land een gigantische tsunami in Japan. Fukushima laat zien wat er op die noodlottige dag in Japan is gebeurd met 19.000 doden tot gevolg.