Fury
De meedogenloze sergeant Wardaddy (Brad Pitt) heeft de opdracht met vier soldaten op een dodelijke missie te gaan met een Sherman tank achter de vijandelijke linies. Met weinig mankracht en wapens proberen Wardaddy en zijn mannen het hart van nazi-Duitsland te treffen.