Game Night
De wekelijkse Game Night van Max en Annie (gespeeld door Jason Bateman en Rachel McAdams) wordt een stuk spannender wanneer de charismatische broer van Max, Brooks (Chandler), een moordmysteriefeest plant, compleet met nep-boeven en imitatie federale agenten. Dus wanneer Brooks wordt ontvoerd, hoort het allemaal bij het spel… toch? Maar wanneer de zes fanatieke spelers proberen de zaak op te lossen en te winnen, ontdekken ze langzaam maar zeker dat zowel het “spel” als Brooks niet helemaal zijn wat ze dachten. Gedurende één chaotische nacht komen de vrienden steeds dieper in de problemen te zitten, wanneer elke draai voor een nieuwe onverwachte wending zorgt. Zonder regels en geen idee wie alle spelers zijn, kan dit wel eens het leukste spel ooit worden… of game over.