Gekke wereld
In 2037 maakt een pandemie de mensheid onvruchtbaar. In een poging de toekomst te redden, reizen twee wetenschappers terug in de tijd om de multinational BIOCORP te vernietigen en een ramp te voorkomen voordat deze zich voordoet.