Gestyled met Liefde
Na de verhuizing van Iowa naar Chicago huurt een persoonlijke styliste een fotograaf in om haar nieuwe mode-avontuur te promoten. Als het gaat om het vinden van liefde en succes in de stad, hoef je alleen maar trouw te blijven aan de stijl in je hart.