Getaway
De klok tikt als voormalig coureur Brent Magna (Ethan Hawke) over de wegen van Bulgarije scheurt om zijn ontvoerde vrouw te redden. In een Ford Shelby GT500 Super Snake, gehoorzaamt een vertwijfelde Brent de anonieme stem uit de luidspreker die hem en zijn nietsvermoedende passagier (Selena Gomez) voor steeds gevaarlijkere taken stelt. Als het fout gaat, sterft Brent’s vrouw. Terwijl ze door de politie op de hielen worden gezeten moeten ze vechten of vluchten voor hun onbekende belager in deze halsbrekende race tegen de klok.