geweten
Maharaj Singh, trotse eigenaar van een hengst, woont met zijn vrouw Rukmini en zoon Chimpoo. Dacoits vallen aan, waarbij er een wordt gedood. Maan Singh zweert wraak en ontvoert Chimpoo. Jaren later arriveert Badal en beweert Chimpoo te zijn. Liefde bloeit op tussen hem en Sunita. Badal bekent dat hij geen Chimpoo is. Maharaj houdt het geheim voor Rukmini, maar het lot kan de waarheid onthullen.