Gladiators
Wanneer de verloofde van een ooit grote gladiator wordt vermoord, zweert hij de moordenaar op te sporen. Maar wanneer hij ontdekt dat de moordenaar geen vreemde is, moet de gladiator terugkeren naar het Colosseum om zijn bruid te wreken.