Gleason
Voormalig NFL-verdediger en held uit New Orleans, Steve Gleason, kreeg op 34-jarige leeftijd te horen dat hij ALS had, en nog maar twee tot vijf jaar te leven had. Steve koos ervoor om dat te doen: te leven. Deze film bevat persoonlijke videoverslagen van Gleason voor zijn toen nog ongeboren zoon en van de avonturen die hij beleefde als onderdeel van zijn missie om alles uit het leven te halen.