Great Barrier Reef
Verken het paradijs in Australië dat het leefgebied is van een grote diversiteit aan diersoorten, waaronder schildpadden, kleurrijke vissen en koraalriffen. Ga mee met onderwater-filmmakers op hun reis door dit natuurwonder.