Guts and Glitz
Audiovisueel materiaal dat filmmaker Fox Maxy in de loop van tien jaar heeft verzameld, waaronder documentairebeelden, tv-clips en animatiefilmpjes, worden als één collage gepresenteerd. In dit zintuiglijke spervuur worden thema’s als seksueel geweld, gemeenschap, vertrouwen en vreugde verkend.