Hackers Inc
Het criminele syndicaat achter een van de grootste datalekken ooit in Australië. Achter deze dreiging gaan zeer goed georganiseerde criminele bendes schuil, die tientallen medewerkers en zelfs personeelsafdelingen hebben. Deze film neemt je mee achter de schermen van de operaties die een stille, parallelle cyberoorlog voeren, en stelt de vraag: wat kan er worden gedaan om de hackers te stoppen?