Hard Night Falling
Goro, een crimineel meesterbrein, bedenkt een ingenieus plan om een enorme hoeveelheid goud van de rijke Rossini-familie te stelen. Wat hij niet weet, is dat Michael Anderson, een hoogopgeleide buitenlandse agent, onverwachts te gast is bij de familie. Michael vecht niet alleen om de gijzelaars en het goud te redden, maar ook om zijn eigen familie te beschermen die in levensgevaar verkeert.