Harmonielessen
Aslan, een 13-jarige jongen die bij zijn oma woont, gaat naar school in een zeer crimineel dorp in Kazachstan. Corruptie en geweld botsen met zijn obsessie voor perfectionisme. Aslan ziet al het kwaad in de bendeleider van zijn school; Bolat. Bolat vernedert hem tegenover al zijn klasgenootjes en perst alle andere kinderen af door ze ernstig in elkaar te slaan. Om zijn school van de criminaliteit te bevrijden besluit Aslan om actie te ondernemen tegen Bolat...