Heartbeats
Francis en Marie zijn beste vrienden. Op een dag loopt de beeldschone Nicolas een koffietent in Montreal binnen en de twee vrienden, op slag even verliefd, wedijveren om zijn onbestemde affecties. Wanneer het trio het vakantiehuis van Nicolas' moeder bezoekt, bereikt het conflict een hoogtepunt .