Heartbreak Kid
Ben Stiller speelt Eddie, de 40-jaar oude eeuwige vrijgezel die eindelijk zijn jawoord geeft aan de mooie en sexy Lila (Malin Akerman). Eenmaal op huwelijksreis in Mexico blijkt de vrouw van zijn dromen een ware nachtmerrie te zijn. De ooit zo bedachtzame Ben realiseert zich dat hij veel te snel in het huwelijksbootje is gestapt. The Heartbreak Kid van de Farrelly Brothers is een hilarisch liefdesverhaal dat je doet gieren van het lachen!!