Hell House: Origins
Een groep internetdetectives reist naar Carmichael Manor - de plek waar in 1989 de Carmichael-familie werd vermoord. Na vier nachten is er nooit meer iets van de groep vernomen, maar hun onderzoek is wel op film vastgelegd.