Wanneer een overval misloopt, doden de bandieten per ongeluk een van hun eigen mannen. Johnny, een van de overvallers, belandt in de gevangenis voor vijf jaar. Zijn ex-vriendin Gloria houdt hem verantwoordelijk voor de dood van haar broer, die tijdens de overval om het leven kwam.