Here now
Sophie (Elena Kampouris), een 20-jarige Amerikaanse, heeft haar leven in isolement doorgebracht, afgesloten van de wereld. Tijdens een vakantie in Palermo met haar zus Rachel (Ruby Kammer), ontmoet ze de charmante Giulio (Saul Nanni) en zijn vrienden. Wat begint als een onschuldige flirt, verandert in een intense en bevrijdende nacht vol avontuur. Sophie wordt meegezogen in Giulio’s wereld, waar passie en gevaar hand in hand gaan. Terwijl ze zich voor het eerst echt vrij voelt, merkt ze te laat dat ze steeds dieper in Palermo’s criminele onderwereld verstrikt raakt. Met slechts 24 uur voordat ze naar huis moet, moet Sophie kiezen tussen liefde en overleving. Kan ze ontsnappen, of is het al te laat?