Het smelt
Vele jaren na een snikhete zomer die volledig uit de hand liep, keert Eva terug naar haar geboortedorp. Met een ijsblok in de koffer van haar auto gaat ze putje winter de confrontatie aan met haar verleden en laat ze een beklijvende boodschap achter.