Regisseur Kevin Fair
Een culinaire expert heeft de taak om het merk van een food channel-persoonlijkheid te verhogen. Als hun persoonlijkheden botsen, beginnen ze te beseffen dat contrast net zo goed kan zijn in liefde als in voedsel.