Hitch
In deze subtiele romantische komedie is Alex "Hitch" Hitchens (Will Smith) een legendarische en met opzet anonieme "date-dokter" in New York, die voor geld talloze mannen helpt bij het veroveren van de vrouw van hun dromen. Terwijl hij Albert (Kevin James) coacht, een verlegen accountant die verliefd is op een mooie beroemdheid, Allegra Cole (topmodel Amber Valletta), ontmoet Hitch eindelijk zijn gelijke in de beeldschone, slimme Sara Melas (Eva Mendes), een roddelcolumniste die Allegra's handel en wandel verslaat. De ultieme professionele vrijgezel Hitch wordt halsoverkop verliefd op Sara, een journaliste wier grootste primeur het ontmaskeren van Manhattans beroemdste date-dokter zou kunnen zijn.