Holiday Monday
Nick en Derek worden ingehuurd om een man te beschermen die op de vlucht is voor een drugsorganisatie. Hun eerste ontmoeting loopt volledig uit de hand, en met een dode, een koffer vol gestolen geld en een huurmoordenaar op hun hielen moeten ze meer doen dan alleen beschermen, ze zullen moeten doden.