Holiday
Johnny Case (Cary Grant), een vrijdenkend financieel deskundige heeft eindelijk de vrouw van zijn dromen gevonden -- Julia Seton (Doris Nolan), de verwende dochter van een sociaal hooggeplaatste miljonair -- en wil nog met hem trouwen ook! Maar wanneer Johnny een vakantie voor hen twee plant waarin ze willen genieten van hun jeugdige levens, lijkt zijn verloofde andere plannen te hebben - ze wil namelijk dat Johnny bij haar vaders bank gaat werken! Johnny moet kiezen tussen zijn hoofd en zijn hart, maar er staat tenminste één Seton voor hem klaar. Linda Seton (Katherine Hepburn), de nuchtere jongere zus van zijn aanstaande, die Johnny accepteert zoals hij is.