Holy Ghost People
Op zoek naar haar vermiste zus vraagt Charlotte aan Wayne, een voormalig marinier en alcoholist, om te infiltreren in de Church of One Accord - een gemeenschap van slangenbezweerders die hun leven op het spel zetten om verlossing te vinden in de Heilige Geest.