Hors Les Murs
In een Brusselse bar ontmoet de jonge Paulo de wat oudere barman Ilir. Paulo voelt zich duidelijk aangetrokken tot de knappe barman. Als Ilir aanbiedt hem naar huis te brengen omdat Paulo te dronken is, kunnen ze elkaar bijna niet weerstaan. Hier beginnen de problemen voor Paulo.