Honden Hotel
Als Andi (Emma Roberts) en Bruce (Jake T. Austin) een plek nodig hebben om hun hond Friday te verstoppen, toveren ze een verlaten hotel om tot een toevluchtsoord waar alle zwerfhonden terecht kunnen. Een team slimme kinderen, ingenieuze gadgets en overal lieve honden – wie kan dit hartverwarmende avontuur weerstaan?