Hotel Transsylvanië 2
De tweede film over Dracula's hotel in Transsylvanië, dat open staat voor iedereen: monster en mens. Zijn dochter Mavis en haar mensen vriendje Johnny, die elkaar leerden kennen in het eerste deel, hebben een kindje gekregen, Dennis. Dennis is een hele schattige baby, tot verdriet van Dracula. Daarom besluit hij, als Mavis en Johnny weg zijn, om zijn kleinzoon een monsteropleiding te geven...