Hotel
Wanneer Irène een baan aanneemt in een hotel midden in de Oostenrijkse Alpenbossen, ontdekt ze dat het meisje dat ze vervangt spoorloos verdwenen is, maar schuilt er een moordenaar, of iets nog duisterders?