House of Gucci
Geïnspireerd door het waargebeurde verhaal van de familie achter het Italiaanse mode-imperium. Als Patrizia Reggiani een lid van de Gucci-familie trouwt, begint ze de familiegeschiedenis te ontrafelen en veroorzaakt verraad, decadentie en moord.