House On the Hill
HOUSE ON THE HILL is gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Het is een boeiende, brutale en ware misdaad melodrama met sterke horror elementen. De film gaat over de veel besproken seriemoordenaar uit 1980: Leonard Lake, die mensen ontvoerde, beroofde en doodde. Sonia, de enige overlevende van Lake’s gruweldaden, gaat samenwerken met een privédetective om te helpen een vrouw te vinden die is verdwenen ten tijde van Lake’s moorden. In het proces vertelt Sonia over de verschrikking van het huis waar Lake en zijn handlanger haar zouden hebben gedwongen de seriemoorden op videoband vast te leggen. Langzaam maar zeker wordt duidelijk wat Sonia heeft meegemaakt in het huis.