Iets moets breken
Als Sebastian Andreas voor het eerst ontmoet, weet hij meteen dat ze bij elkaar horen. Terwijl Sebastian de normen over sekse uitdaagt en zijn androgyne kant, die alles ondermijnt wat de samenleving als normaal beschouwt, niet verbergt, probeert Andreas ermee te dealen dat hij zich voor de eerste keer aangetrokken voelt tot iemand van dezelfde sekse.