II
Twee adolescenten die naar dezelfde school gaan, de timide Sasha en de mooie en zelfverzekerde Nastya, worden met geweld afgewezen omdat ze anders zijn en worden geconfronteerd met de ergste misvattingen en overtuigingen over hiv en homoseksualiteit.