Ik ben dat meisje
Zij stond centraal in een van de meest controversiële verkrachtingszaken in Australië. Haar verhaal dient als waarschuwing dat het belangrijk is te begrijpen wat toestemming inhoudt en welke gevolgen het kan hebben als men zich daarin vergist.