In de lucht
Wanneer een storm nadert, stuurt luchtverkeersleider Malcolm (Mark Hamill, Star Wars) nog één laatste vliegtuig de lucht in. Maar na het opstijgen ontdekken de passagiers dat de piloten op brute wijze zijn vermoord. Plotseling verdwijnt het vliegtuig van de radar en veranderen de mensen aan boord één voor één in gevaarlijke, bloeddorstige psychopaten.