In His Steps
Het klassieke verhaal van Charles Sheldon komt tot leven als nooit tevoren in deze moderne verfilming. Wanneer een dakloze man de gang van zaken in First Church of Raymond verstoort, zal het leven nooit meer hetzelfde zijn voor de gemeente.