Incision
Beautyblogger Alexa Landry is maar voor één ding bang: plastische chirurgie. Wanneer zij, samen met haar vrienden, wordt gevangengenomen en ontvoerd door Dr. Cunningham, wordt ze gedwongen haar grootste gruwel onder ogen te zien op een ergere manier dan ze zich ooit had kunnen voorstellen. De dokter is volledig geobsedeerd door zijn slachtoffers mooi te maken...