Inside Men
Lee Kang-hee, redacteur bij een invloedrijke conservatieve krant, zorgt dat met de kracht van de pers congreslid Jang Pil-woo de beste papieren heeft om presidentskandidaat te worden; achter deze geheime afspraak gaat de grootste zakelijk sponsor van de krant schuil. Ahn Sang-goo, een politieke handlanger die met hen samenwerkte wordt betrapt als hij campagne gelden probeert te verduisteren. De straf hiervoor is keihard; zijn hand wordt afgehakt. Woo Jang-hoon, een ambitieuze officier van justitie, wil de relatie tussen Jang en de krant die hem onvoorwaardelijk steunt onderzoeken. Dit doet hij in de overtuiging dat het zijn enige kans is om het te maken naar de top.