Inspirerende Liefde
De verlegen kunstenares Isla is geschokt wanneer haar schilderij per ongeluk wordt verkocht aan de charismatische verkoper Mark, wiens baas Isla wil inhuren voor een sculptuur. Met Marks aanmoediging bloeit Isla's zelfvertrouwen op, en ook hun liefde.