Invasion, The
De geheimzinnige neerstorting van een ruimtependel leidt tot de angstaanjagende ontdekking dat er iets vreemd is binnengedrongen tijdens de schipbreuk. Zij die ermee in contact komen, veranderen op onheilspellende en onverklaarbare manieren. Psychiater Carol Bennell (Nicole Kidman) uit Washington D.C. en haar collega Ben Driscoll (Daniel Craig) beginnen eenadembenemende race tegen de klok, in een nachtmerrieachtige wereld, waarin wakker blijven de enige kans op overleven biedt. Niemand is nog te vertrouwen. Niemand is veilig in deze sterke nieuwe verfilming van Jack Finneys klassieker The Body Snatchers van de hand van producent Joel Silver.Blijf wakker! De invasie is in volle gang.