Investigation 13
Een groep wetenschapsstudenten aan de universiteit onderzoeken de stedelijke legende van The Mole Man, een ex patiënt die naar verluidt nog steeds binnen de muren van het Black Grove asiel verblijft en de oorzaak is van de verdwijningen van degenen die binnenkomen.