It Happened on 5th Avenue
Net zoals elke winter, neemt ook dit jaar de dakloze Aloysius T. McKeever (Victor Moore) z'n intrek in een miljoenenvilla aan 5th Avenue, terwijl de bewoners ervan op vakantie zijn, en nodigt al zijn dakloze makkers uit om binnen te komen. Als deze kerst de dochter des huizes Mary O'Connor (Ann Harding) onverwacht vroeg thuiskomt na ruzie met haar vriendje, staat haar een verrassing te wachten. Nog erger, haar vader (Charles Ruggles) heeft zich stiekem als dakloze verkleed om in zijn eigen huis uitgenodigd te worden, en houdt zijn identiteit geheim in deze hartverwarmende, populaire kerstfilm over het opnieuw kennismaken met je familie en de vreugde van het samenzijn.