Jaar Nul
Miguel probeert zijn leven weer op te bouwen nadat hij ontslagen is op zijn werk, waarbij hij gebruik maakt van herinneringen en oude dromen. Hij raakt geobsedeerd door het vinden van een meisje dat hij jaren geleden heeft ontmoet in de hoop dat hij met deze ontmoeting het leven dat hij achterliet weer kan oppakken.