Jackass 2.5
Je krijgt pijn in je buik van het lachen en je mond valt open van verbazing als Johnny Knoxville en z'n vrienden je in Jackass 2.5 weer een extreme reeks aan spectaculaire stunts, streken, en andere hilarische uitspattingen laten zien.