Jamais sans mon psy
Dokter Béranger is een beroemd en succesvol psychoanalyticus. Zijn leven zou perfect zijn, ware het niet dat hij een extreem angstige en aanhankelijke patiënt heeft: Damien Leroy. Om eindelijk van hem af te zijn, laat hij hem geloven dat de enige manier om te genezen het vinden van ware liefde is. Maar net als hij op het punt staat 30 jaar huwelijk te vieren, vertelt zijn dochter hem dat ze eindelijk de man van haar leven heeft gevonden en dat is niemand minder dan... Damien. Het feest verandert in een nachtmerrie.