Jasons wereld
Jason, een erfgenaam van middelbare leeftijd met een problematisch verleden, neemt een gevaarlijk risico om het geld voor een advocaat bij elkaar te krijgen en het contact met zijn zoon te herstellen. Maar wanneer de situatie volledig uit de hand loopt, dreigt hij alles te verliezen - inclusief zijn leven.