Jesus Revolution
De jaren 70. De jonge Greg Laurie wordt opgevoed door zijn worstelende moeder, Charlene. Laurie en een zee van jonge mensen dalen af naar het zonnige Zuid-Californië om de waarheid opnieuw te definiëren met alle middelen van bevrijding. Onbedoeld ontmoet hij Lonnie Frisbee, een charismatische hippie-straatprediker, en dominee Chuck Smith, die de deuren van Smiths kwijnende kerk hebben...